dinsdag 29 november 2016

Ctrl-Alt-Del

huhhhh, whatsup? een computerinstructie die een herstart betekent, toch?

Inderdaad, helemaal juist. Ik ga even in de herstart-modus. Waarom? Niet schrikken, dit was me niet uitgelegd vantevoren, kon ook niet want het hoort er niet bij.

Om een lang verhaal kort te maken, ik fiets, dat heb ik verteld. Nou was er vorige week vrijdag, het regende, een onoplettende automobiliste, en in enen lag ik daar. Pijnlijke knie, gaat wel over. Voorwiel niet meer recht, is al gerepareerd. Of er iets aan de auto was weet ik geeneens. Ze had me helemaal niet gezien. Overstuur als ze was heb ik 'het zou er nog bij moeten komen dat je me wel had gezien' alleen maar gedacht.

Die knie echter, die bleef  'zeuren'. Dju, iets anders mag ik niet schrijven of er komt <beep>. Even naar de huisarts dan maar. Ontstekingsremmer gekregen, na 24 uur geen 'gezeur' meer. Maar ....... wel een tinteling in mijn voet. Tinteling, als in elektrische stroom, als in neuro-stimulator?  Ik had al een hele tijd niets veranderd aan de instellingen. Zal dus wel niet.

Maar ja, tinteling bleef. Toch maar even met 'Maastricht' contact gezocht.

Om een en ander uit te sluiten was het advies terug te gaan naar de uitgangsinstellingen om te controleren of de neuro-stimulator de tinteling veroorzaakt of niet. Pfffffffffffff, voordeel is wel dat ik merk dat het apparaat werkt. Prompt waren de Parkinson klachten er weer. Maar het tintelen bleef. Dus na een halve dag weer terug naar 'mijn' instellingen. En weg Parkinson klachten. Mooi, kastje werkt!

Maandag even bellen met de poli in Maastricht als de tinteling blijft. Moeten ze het systeem even doormeten, zeggen ze.

Moraal van dit verhaal, het kastje werkt en kijk uit met fietsen. Ik zal volgende week vertellen hoe het verder ging.

Groet Gerlach.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten