dinsdag 1 november 2016

De voorbereidingen beginnen, als ze niet al waren begonnen .....

nog een paar nachtjes en dan moet ik me melden in het ziekenhuis, 4 november om 11 uur word ik verwacht op afdeling C5. Voor een aantal voorbereidende onderzoeken.

Vandaag nog even de winterbanden op de auto laten leggen, niet dat ik er iets aan zal hebben op korte termijn want vanaf morgen is het niet echt verstandig meer om grote ritten te maken. Misschien wel beter om helemaal niet te rijden want de afbouw van de medicijnen gaat beginnen. En na de operatie is er een verbod op autorijden voor de eerste zes weken. Als dat alles is .....

Morgen terug naar 75%, donderdag 50%, vrijdag 25% en dan het weekend "cold turkey". Ben benieuwd. Zo huiverig als ik was toen ik moest beginnen met de medicijnen, je leest op internet van alles over bijwerkingen enzo, zo huiverig ben ik om ze nu weer te moeten laten staan.

Als vrijdag alles goed gaat mag ik het weekeinde terug naar huis. Maar dat zien we vrijdag wel, eerst morgen dan overmorgen en dan vrijdag.

ik blijf schrijven ....

ps: mij werd vaker gevraagd of ik de reactie heb gezien op een bericht. Toch maar 's gaan kijken hoe dat zit op zo'n blog. Je moet iets instellen om reacties te ontvangen (iets over Google en Blogger), enfin weer wat geleerd

1 opmerking:

  1. Geweldig verhaal Gerlach, mooi opgeschreven. Fijn dat ik er een beetje deel van mag zijn jou te coachen om zo lang mogelijk zo veel mogelijk uit jezelf te halen.
    Succes komende dagen... Je kúnt het!!!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen