zondag 13 november 2016

Het herstel

tja wat moet daar nou over schrijven of waar moet ik beginnen

ik blijf van de ene verbazing in de andere vallen. Een week geleden nog pas kon ik nauwelijks een blog schrijven en moet je me hier nu zien zitten op zondagochtend. On-ge-loof-e-lijk !!!

Je hebt misschien zelf al eens naar de filmpjes op youtube gezocht en was net zo verbluft over het effect. Maar ik kan je vertellen, het zelf beleven is nog eens zo verbluffender. Ik hou daarom de woorden van de neurologe in het MUMC+ nog maar even goed in gedachten "denk erom", zei ze, "de stimulatie staat nog niet aan, alles wat je nu merkt is het gevolg van de operatiewonden. Die oefenen de eerste tijd een bepaalde druk uit die dit tot gevolg kan hebben. Dat effect gaat afnemen naarmate de operatie verder achter je ligt".

ok, doen we. Maar stiekem loop ik weer lachend en ontzettend blij rond. Daarbij, de stimulatie gaat de 22e november aangezet worden. Als jullie een stroomdip hebben rond 9:00 uur 's-ochtends dan is dat dus daarom. Geen idee hoever de effecten tegen die tijd zijn afgenomen, dat zien we dan wel weer.

Eerst maar eens die vervelende hik (sinds ik thuis ben heb ik af-en-aan de hik) kwijtraken.

Ik ga douchen, ontbijtje in mekaar draaien en rustig verder herstellen.

cu,Gerlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten