woensdag 14 december 2016

Verhoogde weerstandswaarden en antbiotica

hoi,


Gisteren was een drukke dag,weer naar de fysio en maar meteen afgesproken dat we in december twee mal per week, vanaf januari 2017 eenmaal per week gaan. 'T is in feite ook weer een nieuwe situatie. Andere medicatie, een stimulator erbij, 

Rond de middag een telefonische afspraak met de bedrijfsarts,in het kader van een vinger aan de bekende pols houden. Waar ik vroeger invulling aan moest geven als iemand uit mijn team na ziekte weer terugkwam , een re-integratieplan, moet nu voor mij opgesteld worden. We zullen zien, op 5 januari 2017 is er een vervolgafspraak om te zien wanneer en hoe de terugkeer ingevuld gaat worden.

En dan tegen het einde van de dag terug naar het ziekenhuis in Maastricht, waar ik dacht een           eindgesprek te hebben. Nou dat liep even anders. Zoals eerder gemeld zou men het systeem even doormeten. Losstaande van de gevolgen van de aanrijding en het verzoek het systeem door te meten, is er een wondje dat niet dicht wil. Dat is ontstoken geraakt. En hoe klein dat wondje ook is, het zit op een ongelukkige plek, namelijk daar waar de bedrading van het systeem loopt.

Alarmbellen aan, antibiotica erin. Zitten we de komende tien dagen aan vast.
Wat men niet wil is dat bacteriën de bekabeling gaan beïnvloeden. Ik kreeg meteen een pac-man idee, van die monsters die de kabels wegknabbelen. Zo erg was het niet, maar serieus is het wel.

Daarna ook even doormeten en daar werden de verhoogde weerstandswaarden gemeten. In ieder geval anders dan het was. Oorzaak, nog niet bekend. Lijkt niet met de aanrijding verband te houden. Volgende week dinsdag heb ik sowieso een afspraak in het ziekenhuis in Maastricht waaraan nu een aantal aspecten zijn  toegevoegd. Opnieuw doormeten en de controle van dat wondje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten