donderdag 29 december 2016

Ik durf het bijna niet te zeggen .....

goede morgen,

Het is inmiddels een dag of vijf/zes geleden dat ik voor het laatst een off-periode in de dagelijkse omstandigheden heb ervaren. Zou het dan toch? Gaat het gebeuren? De lastige off-periode waarin ik niet alleen mentaal maar ook fysiek werd tegengewerkt, die is er niet meer. Overbeweeglijkheid nog wel, maar dat is te managen.

Alles heeft zijn tijd nodig, ook het inregelen.Dat is me verteld en daarover heb ik ook in deze blog al gerept.

Ook over het feit dat eea me niet snel genoeg kan gaan. Geduld is een schone zaak, stap-voor-stap, en dan komt de rest er achteraan.

Ik heb heel vaak gehoord "joh, alles kump good" en dan dacht ik "je hebt makkelijk praten, het was goed op de dag na de operatie tot een week of twee daarna en toen zakte het weer in". Maar ergens ga ik er wel steeds meer in geloven dat de spectaculaire resultaten van filmpjes op youtube geen incidenteel succes zijn. Het lijkt er daadwerkelijk steeds meer op dat alles good kump.


We gaan het zien. Eind januari is de eerstvolgende afspraak bij de neuroloog waar het inregelen ter sprake gaat komen.Voorschotje nemen? Medicijnen zullen worden afgebouwd! Ik laat het jullie weten.


Kump good en gooie roetsj,

Gerlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten