vrijdag 6 januari 2017

Herstel en reintegratie

Hoi,

Ben afgelopen week bij de bedrijfsarts geweest om het herstel te bespreken. Alles gaat goed, desalniettemin gaf hij aan dat ik nog vier weken thuis moet blijven. Verder werken aan conditie en inregelen van het kastje in relatie tot de medicijnen. 

Aanstaande dinsdag heb ik een afspraak met mijn manager om te bespreken hoe we in februari invulling gaan geven aan de terugkeer in het arbeidsproces. 

Dus voorlopig nog niet aan de slag. Dat wordt februari, en dan parttime. 

Ben ook bij de chirurg geweest, controle van het wondje dat niet dicht wilde. Dat hoofdstuk kunnen we afsluiten. Alles onder controle. Nieuwe afspraak over een paar maanden.

De eerstvolgende afspraak die ik heb is 31 januari, verder inregelen op basis van de ervaringen die ik op heb gedaan in de voorbije weken. 

Oh ja, over de medicijnen zou ik nog iets melden. Die gaan inderdaad afgebouwd worden. Heb al een advies daaromtrent gehad en heb dat ook al geprobeerd. Hmmmm, dan merkt je wat een verschil één pilletje maakt. Prompt kwamen andere klachten naar voren. Dus, we blijven bij de huidige voorschriften van de medicijnen en nemen dat me op de afspraak op de 31e. 


Groet Gerlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten