maandag 23 januari 2017

nog ff

hoi

nog ff, en dan gaan we weer aan de slag. Eerlijk, ik kijk er ook naar uit. Vorige week heb ik afspraken gemaakt met de werkgever over de manier waarop dat gaat gebeuren. Helemaal super. Afgelopen paar weken heb ik wat minder gelezen en heb de tijd gebruikt om aan de conditie te werken (nu de kilotjes nog, 😂) en ik heb heb "verwaterde" contacten weer opgefrist. 

En iedere keer zijn we het erover eens dat er in de medische techniek veel kan. Gelukkig, ik ben er wel blij mee. Veel mensen vragen naar het verschil tussen "oud" en "nieuw". Das niet makkelijk aan te geven. Los van de overbeweeglijkheid die ik had (ik shakete zowat uit mijn stoel, zie 1 van de eerdere blogs), had ik dagelijks meerdere off-periodes. 

De overbeweeglijkheid is aanzienlijk minder en de off-periodes zijn verdwenen. 🙌. Mijn familie en collega's zullen dat beter dan ikzelf kunnen aangeven, maar ik denk dat het youtube filmpje  https://youtu.be/HuCQwFC8OWM het best in de buurt komt. Links de situatie zoals ik kon zijn in de off periode (ik kon weliswaar zonder de hulp zoals in het filmpje wordt getoond, maar het was heel geconcentreerd stapje voor stapje) en rechts zoals het nu gaat 😎.

Had ik al gezegd dat ik er wel blij mee was 😁, geloof het wel.

De volgende blog gaat wat langer op zich laten wachten, ik wil daarin de ervaring op en tijdens het werk meenemen.

groet, Gerlach



Geen opmerkingen:

Een reactie posten