woensdag 21 december 2016

Onderweg naar de kerstlunch

Hoi,

Daar ben ik weer.

Met kerst voor de deur is de jaarlijkse kerstlunch weer aan de beurt. Mag nog geen auto rijden, volgende week weer (!), en rij nu samen met John naar Eindhoven. Gezellige kerstlunch bij NGA en het gebruikelijke kerstpakket 👍😎.

Gisteren weer naar het ziekenhuis in Maastricht geweest. Een check, check, check, dubbel check bezoek. 

De chirurg was tevreden over het wondje dat eerst niet goed genas. Antibiotica kuur afmaken, dan is dat hoofdstuk ook uit. Op 3 januari terug voor de laatste check. Vink 1, check.

De verhoogde weerstandswaarden werden ook niet meer vastgesteld. Whatever dat dan weer betekent. Ze zullen de kabels wel blijven checken denk ik.

Ik zal eraan moeten wennen dat ik " bekabeld" ben en dat iedere gebeurtenis met andere ogen beoordeeld moet worden dan dat ik dat deed voor 7 november. Nou, als dat alles is dan komen daar vast overheen, toch? Vink 2, check.

De spanning op het systeem is weer opgevoerd. Bleef klachten houden over traagheid. Zelfde protocol als eerst, wederom zelf bij te stellen met maximaal 4 stapjes van plus of min 0,1 volt. Ook hier weer een vervolg afspraak, 31 januari. En das vink 3, check.

We gaan vooruit! Fijne kerst allemaal! 

Groet Gerlach


Geen opmerkingen:

Een reactie posten