donderdag 29 november 2018

Revalidatie


Goede morgen,

Mijn revalidatie naar aanleiding van de "nieuw ingestoken knie" verloopt positief. Veel lopen, dat nu al veel beter gaat dan voorheen en ook steeds meer fietsen op de hometrainer. Rekken, strekken, enzovoorts.

Het opvoeren van het regiment aan oefeningen, meer krachtoefeningen toevoegen aan het programma, hebben de fysiotherapeut en ikzelf even in de ijskast gezet (ik liep na zo'n sessie laatst de rest van de dag krom, wist niet hoe ik moest gaan zitten, staan of lopen om ietsje minder ongemak te hebben). Ook hier geldt "kwaliteit voor snelheid".

Gestaag, met ups-en-downs gaan we richting de 10.000 stappen per dag......binnenkort maar een nieuw doel stellen

Ik ben niet ontevreden, 't is nu 5 weken geleden allemaal vervangen. Op 10 december terug voor controle, of ik dan weer auto mag rijden? We zullen het dan horen.

groet, Gerlach


Geen opmerkingen:

Een reactie posten