woensdag 14 maart 2018

De knie, die hadden we ook nog


Gisteren bij orthopedie geweest in het Zuyderland ziekenhuis. Ik begin daar inmiddels ook aardig "kind aan huis" te worden. En zij weten ook al aardig wie ik ben hahaha. Nooit verkeerd, toch?

Nou, de knie. Die was gisteren aan de beurt. Diagnose was eigenlijk vrij kort en krachtig. Voordat er geopereerd wordt niet ie eerst verder verslijten. Huh? Wat? Ja je leest het goed "verder verslijten"!

Denk nou niet dat we het slijtproces gaan bespoedigen. Niks daarvan. We gaan meer bewegen, meer fietsen. Iedere dag, dat deed ik nog niet. De ideale manier om de knie in het gareel te krijgen. 

En als dan over zes maanden blijkt dat er geen verbetering is, dan gaan we verder. Ben ik daar blij mee. Eigenlijk wel. Voor de korte termijn, ook om weer recht te lopen is er nog eens zo'n steroïde spuit ingezet. En dat helpt.

Een fietstrainer in huis gehaald, racefiets erop en gaan met die banaan 🍌. 

En zometeen, als het buiten weer warmer wordt, dan beginnen we buiten te fietsen.

Ik blijf bloggen 

Groetjes Gerlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten